‘Happy birthday bby HA..’ – Hafreez Adam, Azar Azmi Bercinta?

Di Instagram, pelakon Hafreez Adam berkongsi video dan foto sempena hari ulang tahun kelah1rannya yang ke-31. Pastinya dapat pelbagai hadiah pemberian daripada peminat yang selama ini telah menyokong karier pelakon lelaki ini.

Tetapi ada seorang peminat m1steri yang sanggup beri hadiah sampai 30 kali Hafreez Adam turun dan naik lift untuk mengambil hadiah tersebut dari pemberi yang sama. ‘Peminat m1steri’ yang dimaksudkan itu adalah pelakon Azar Azmi. Tetapi lain pula jadi, apabila ramai netizen terbau ada ‘sesuatu’ di antara mereka. Adakah mereka dil4mun cinta?

I appreciate your eff0rt

Hafreez Adam berkongsi beberapa klip pendek dan cerita ringkas di posting Instagramnya apabila menerima kejvtan pemberian hadiah daripada seseorang yang did4kwa tidak dikenalinya. Dia terpaksa naik dan turun lift di kediaman sebuah kondominium sebanyak kira-kira 30 kali untuk terima penghantaran dari riders.

Akhirnya, dia mendapat tahu yang kesemua hadiah ini merupakan pemberian dari Azar Azmi. Pelakon wanita itu juga sanggup menghantar kesemua hadiah dengan menaiki sebuah kenderaan jenis 4×4.

Ada orang tu plan nak buat surprise. K0nonnya, 31 cupcakes, 31 delivery. Rumah pula c0ndo. L0ckdown ni, delivery semua kena pick-up dekat bawah. Emmmmmm, masa first punya delivery. Abe ambil. Tertanya juga siapa yang bagi. Sebab tak ada card atau clue. Cuma cupcake dan ball00n. Second time, sama, third time.. sama.

Dah 3 kali turun naik dalam jarak 3 dan 4 minit diantara semua delivery tu. Dapat call ke-4 dari rider, Abe cakap “cupcake dan balloon ea? Awak ambil lah.”

Sama juga dengan call ke-5. Bila call ke-6, adik Abe yang offer untuk turun ambil. Sampailah yang second last punya. Yang last punya Abe kena turun sendiri. Sebab rider cakap gift kali ni, tuan yang send semua gift tu minta Abe ambil sendiri. Special katanya. The rest kau orang tengoklah sendiri. I just wanna say thanks to orang yang buat surprise ni. I appreciate your effort. Tapi Abe lebih terharu dengan surprise kedua yang dalam video tu. Dia suruh ambil barang dekat belakang truck tu. sekali… thanks!

Terima kasih buat surprise

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafreez Adam (@hafreezadam)

Tindakan dari pelakon Azar Azmi menghantar hadiah kepada Hafreez menimbulkan persoalan dalam kalangan netizen, adakah mereka sedang dilamun cinta? Malah, di ruangan komen kelihatan netizen turut mendoakan agar mereka berdua bahagia dan dipermudahkan segala urusan.

Sementara itu, menurut laporan Kosmo, Azar Azmi difahamkan baru putus tunang pada Februari tahun lalu. Difahamkan, baru-baru ini, Azar berkongsi cerita tentang status hatinya tetapi dia tidak mahu berkongsi lanjut dan ingin merahs1akan identiti kekasih. Azar turut memaklumkan dia sedang bercinta dengan seseorang dan akan berkongsi berita gembira itu dengan peminat tidak lama lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ABOS (@azarazmi)


Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! @LAWAKMALAYSIA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @LAWAKMALAYSIA

Sumber: Hafreez Adam

PERHATIAN: Pihak @LAWAKMALAYSIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @LAWAKMALAYSIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.