‘Takyah Jadi B0d0h, Percaya Pada Iman InsyaAllah Dia Sampai…’ – Sharifah Amani

Pelakon cantik Sharifah Amani menerusi ciapan di Twitter, memberikan nasihat kepada gadis-gadis di luar sana supaya ‘bersabar’ dan percaya akan jodoh yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.

‘Takyah jadi b0d0h’

Foto: Sharifah Amani

Ujar pelakon Mukhs1n ini, seseorang itu perlu mempercayai dengan setiap ketentuan yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T dan pada masa yang sama sentiasa memperbaiki diri untuk menjadi individu yang lebih baik.

Jodoh saya sudah siap ditentukan oleh Allah S.W.T Saya percaya jadi saya perlu berusaha untuk kehidupan yang lebih baik buat diri, keluarga dan negara. Saya perlu bersabar menunggu apa yang telah ditetapkan oleh Pencipta.

Takyah jadi b0d0h, peg4ng pada Iman, percaya dengan Allah. InsyaAllah nanti dia sampai.

Pada masa yang sama, dia sempat memberikan ‘pesanan’ kepada orang ramai supaya mendaftarkan diri sebagai penerima vaks1n.

Jodoh, jodoh jugak vaksin dah cucuk? Dah daftar?Jodoh ka, takda jodoh ka end up kvbur tetap sorang tau. Renung renungkan dan selamat beramal. 

Terdahulu, kenyataan pak4r bed4h m4ta dan motivator terkenal, Datuk Prof Dr. Muhaya Mohamad menerima kec4man yang hebat daripada netizen susulan perkongsiannya menerusi satu video mengenai satu tajuk mengapa wanita lambat dapat jodoh.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! @LAWAKMALAYSIA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @LAWAKMALAYSIA

Sumber: Sharifah Amani

PERHATIAN: Pihak @LAWAKMALAYSIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @LAWAKMALAYSIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.