“Tak layak ke saya bahagia?” – Lelaki Sedih Lihat Isteri Nangis D1hina Bersuami ‘Lembut’

Selalunya, lelaki berpewatakan lembut ini sering dianggap sebagai ‘mak ny4h’ ataupun ‘p0ndan’. Hakikatnya tidak semua lelaki seperti itu menyukai kavm sejen1s.

Kadangkala didikan yang lembut dan sopan dari ahli keluarga membuatkan mereka berpewatakan seperti itu dan masih lagi seorang lelaki sejati. Namun, masih ada perseps1 masyarakat yang memandang ser0ng mereka sehingga sanggup mengh1na c1ptaan Allah.

Sedih lihat isteri sering dih1na

Hal ini dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali sebagai @oppaarkir94 apabila sering dih1na sehingga isterinya tidak dapat menahan tang1s kerana sed1h mendengar ada individu yang sesuka hati memperlek3hkan suaminya.

Terima kasih sentiasa ada bersama

Dalam perkongsian video tersebut dia mengakui berasa kasihan melihat isterinya yang sentiasa bersabar dengan kerenah orang-orang yang sesuka hati menilai orang.

Enggan memikirkan kata-kata orang, pengguna TikTok itu tak pernah gag4l mengambil hati isteri dengan membantu membuat kerja rumah.

Dia tetap bersyukur dan berterima kasih kerana dikurniakan seorang isteri yang setia meny0kongnya serta tidak pernah m4lu bersuamikan lelaki berpewatakkan lembut sepertinya.

Lembut2 pun ada isteri, ker4s2 apa cerita?

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet meninggalkan komen positif kepada pasangan ini.

Mereka memberikan kata-kata semangat supaya tidak mengend4hkan tanggapan orang lain dan memuji sebenarnya lelaki lembut ini seorang yang rajin dalam setiap kerja yang dilakukan.

Bertuah dapat suami rajin & penyayang

Aba1kan kata orang bro, janji bahagia

Lembut pada tingkah laku tiada salah pun

Jangan difikirkan sangat apa kata orang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! @LAWAKMALAYSIA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @LAWAKMALAYSIA

Sumber: @oppaarkir94

PERHATIAN: Pihak @LAWAKMALAYSIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @LAWAKMALAYSIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.