Bertemu Lagi Dalam Karya Baharu, Peminat Mahu Wan Sharmila Dan Syazwan Zulkifly Bersatu

Adakah ini bermaksud pelakon Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly sudah ditakdirkan untuk bersama selepas mereka beberapa kali digandingkan dalam drama yang sama?

Selepas digandingkan dalam drama 7 Hari Mencintaiku, Wan Sharmila dan Syazwan kelihatan serasi bersama seperti pasangan kekasih sebenar.

Terkini, Wan Sharmila atau lebih mesra dengan panggilan Lala, sekali lagi bakal digandingkn dengan Syazwan menerusi sebuah telemovie.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wan Sharmila ® (@lala.wansharmila)


Jika dilihat pada foto yang di kongsikan oleh Lala di laman Instagram miliknya, mereka memegang watak sebagai pasangan suami isteri.

Lebih melucukan, ada diantara peminat mereka turut mengatakan bahawa wajah mereka seakan seiras.

Sebelum ini, ada peminat menganggap bahawa mereka sedang menjal1nkan hubungan cinta tetapi berita itu disangk4l oleh Lala.

Tapi, kalau betul pun apa salahnya kan?

Maklumlah masing-masingkan tengah single mana tahu ada peluang .

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Wan Sharmila

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.