Pihak P0Iis Sudah Tahu Dimana Lokasi Sajjat Bersmbunyi

PETALING JAYA – PoIis Selangor sudah mengetahui tempat persmbunyian usahawan kontr0versi, Nur Sajjat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruzzaman, 36.

“Kalau dia enggan ser4h diri, kita akan ambil tndakan,” kata Pemangku Ketua PoIis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi Kosmo! sebentar tadi.

Sebelum ini Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) juga meminta bntuan pihak poIis untuk mengesan usahawan itu.

Terdahulu, Kosmo! melaporkan mhkamah mengeluarkan wran tngkap ke atas usahawan kosmetik tersebut selepas dia gagaI hadir pr0siding sebutan semula pertduhan berpakaian menyerupai wanita sehingga menyebabkan agama Islam dipandang h1na pada 23 Februari lalu.

Sejak w4ran berkenaan dikeluarkan, Nur Sajat terus menghiIangkan diri dan dipercayai menymbunyikan diri bagi mengelakkan dirinya dic3kup JAIS.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber:K! ONLINE

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.