Ayah Berjuang Lawan Virvs Demi Negara, Anak Lvah Rasa Rindu Jarang Dapat Jumpa

Pengorbanan para barisan hadapan, khususnya terdiri daripada petugas perubatan kini amatlah besar jasanya terhadap negara dan juga rakyat Malaysia.

Buat salah seorang anak kepada petugas menerusi luahan di Twitternya dengan nama akaun, Athirah Ros, sudah semestinya jiwa dirundung risau mengenangkan ayah yang terpaksa berhadapan setiap hari berperang dengan virus pembunuh, Covid-19.

Orang paling susah nak jumpa

Dalam tweetnya Athirah telah bercerita bagaimana kehidupan mereka sekeluarga yang kini terbatas untuk menemui bapanya, demi tugas yang digalas.  Mari kita ikuti tweet ini…

Jarang jumpa ayah dekat rumah lagi, adik mula rindu

Bila nak peluk tak boleh, ayah tengah selamatkan orang ramai

Risau sangat dengan keadaan ayah, terdedah virus

Ayah marah Auni ke?

Lega ayah selamat dari virus

Semoga Athirah dan sekeluarga terus kuat, sebenarnya bukan sahaja petugas perlu berkorban, tetapi ahli keluarga. Harapnya selepas ini dapat membuka mata orang ramai untuk memberi kerjasama agar dapat kita lawan virus ini bersama-sama.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber :Athirah Ros

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Ayah Berjuang Lawan Virvs Demi Negara, Anak Lvah Rasa Rindu Jarang Dapat Jumpa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*