2 Kali Ceral-rujuk, Isteri Ded4h Suami Cvrang Dengan Gadis 15 Tahun?

Bukan mahu menyibuk hal rumah tangga orang lain, tetapi tuan empunya badan yang mahukan nasib diri terbela dengan meminta ia disebarkan bagi memastikan hubungan perkahwinan yang dibina tidak tercemar.

Rumah tangga diganggu budak 15 tahun

Hal tersebut dilakukan oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Aen Syafiqa apabila memuat naik beberapa gambar dan video bukti kecvrangan suaminya dengan seorang remaja baru berusia 15 tahun.

Dalam kapsyen yang ditinggalkan, ibu dua anak itu memohon orang ramai supaya dapat  menvlarkan tentang gadis 15 tahun berkenaan kerana dikatakan sedang bermain cinta dengan suaminya hingga rumah tangga mereka berada di hujung tanduk.

Mak ayah pelak0r pula tudvh tak pandai jaga suami

Wanita terbabit memaklumkan yang gadis itu mulai mem0rak perand4kan rumah tangganya pada September tahun lalu sehingga awal tahun ini.

Namun, suaminya mengakui silap dan memohon maaf. Akan tetapi, sejak bulan ini mereka kembali berhubung sehingga keluarga gadis terbabit mengatakan dia tidak pandai menjaga suami.

“pernah p0rak perandakan rumahtangga aku. dari bulan 9/2021 hingga bulan 1/2022 , aku maafkan . laki aku pun masa tu dah dapat balasan . tapi diam2 korang contact balik tanya khabar la konon ! bulan mei 2022 masih berhubung eh , sampai family bet1ne ni cakap aku tak pandai jaga laki ke? tolong v1ralkan. aku penat dah ni.” tulisnya.

Bebudak lagi dah sembang pasal cera1

Difahamkan, pengguna TikTok itu dan suaminya sudah dua kali bercera1 namun tetap rujuk demi sayangkan anak-anak mereka.

Dia juga menunjukan tangkapan layar perbualan gadis tersebut yang meminta agar suami Aen Syafiqa mencera1kannya.

Fight secara profesional di mahkamah

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian ramai yang rata-rata ger4m dengan per0sak rumah tangga orang walaupun baru setahun jagung serta sang suami yang sakan mengejar cinta budak bawah umur.

Ada juga di antara mereka mempertika1kan mengapa  masih mahu rujuk dan hal tersebut dijawab oleh pengguna TikTok itu.

Walau bagaimanapun, perkongsian berkenaan tidak dapat dipastikan kesahihannya dan mungkin hubungan pecintaan budak bawah umur itu tidak bertepuk sebelah tangan kerana suami kepada pengguna TikTok berkenaan juga sama-sama suka.

Setakat ini belum ada sebarang penjelasan dari mana-mana pihak dan pended4han ini dibuat oleh isteri kepada lelaki yang didkwa cvrang itu sendiri ke media sosial untuk tatapan umum.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! @LAWAKMALAYSIA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @LAWAKMALAYSIA

Sumber: TikTok Aen Syafiqa

PERHATIAN: Pihak @LAWAKMALAYSIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @LAWAKMALAYSIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.