[VIDEO] 24 Tahun Besarkan 4 Anak Seorang Diri, Ibu Tvnggal Seb4k ‘Lepaskan’ Puteri Tungg4l

Tak dinafikan setelah selesai lafaz akad nikah, insan yang paling berasa hiba adalah ibu bapa pengantin kerana anak kesayangannya telah sah menjadi isteri orang. Begitu juga dengan kisah ini di mana seorang wanita Singapura dilihat seb4k sehingga mengalirkan air matanya ketika bersalaman dengan puteri tunggalnya.

Ibu sebak tengok anak perempuan dah kahwin

Menerusi video yang dimuat naik oleh Mar di TikTok, memaparkan ibunya tidak dapat menahan sebak setelah melihat anak perempuan bakal dijaga oleh menantunya selepas ini.

Ujar wanita ini lagi, ibunya merupakan seorang ibu tunggal dan telah membesarkan tiga anak lelaki dan seorang anak perempuan sendiri selama 24 tahun.

Dia merupakan ibu tunggal yang membesarkan empat orang anak sejak 24 tahun lalu. Hari ini saya berkahwin dan dia menyedari yang hari ini dia harus menyerahkan satu-satunya anak perempuan dia untuk jagaan menantunya.

Dalam video berkenaan turut kelihatan mereka sedang bergambar satu keluarga untuk dijadikan momen terindah pada hari yang sangat istimewa.

Mengulas lebih lanjut, wanita ini meluahkan rasa syukur kerana dirinya dijaga dengan baik oleh suaminya sejak 12 tahun sebelum mereka bergelar suami isteri. Wanita ini juga mengatakan yang suaminya kini tiada di Singapura kerana bekerja di offshore.

Ibu tunggal jaga empat orang anak selama 24 tahun

12 tahun bersama

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! @LAWAKMALAYSIA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @LAWAKMALAYSIA

Sumber : cnumza

PERHATIAN: Pihak @LAWAKMALAYSIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @LAWAKMALAYSIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.