“THIS IS T0 MVCHHHH”Zara Zya Beng4ng Biskut Dib4ling Masa Shooting Iklan!

Pelakon Zara Zya meluahkan rasa berang apabila biskut air tangannya dibaling-baling oleh seorang individu bernama Redza Farhan yang dipercayai sedang melakukan video promosi produk makanan tersebut.

Zara atau nama sebenarnya Zainurul Razia,36, tampil menyifatkan tindakan individu tersebut sebagai keterlaluan kerana berlaku pembaziran terhadap makanan yang dihasilkannya itu.

“Saya cuma nak cakap, cookies yang awak baling tu adalah air tangan @zarazyacooks, penat lelah saya. Terima kasih,” tulisnya.

Dalam video tersebut, Zara memarahi lelaki berkenaan kerana telah membaling biskut tersebut yang sudah dipecahkan kepada saiz yang lebih kecil.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZaraZya (@zarazya)


Kemudian, Redza membalas pernyataan Zara yang mengatakan dia hanya ingin melakukan seperti iklan komersial seperti di televisyen.

“Aku datang rumah kau untuk shoot project cookies. Kau nak aku buat benda tu nampak WOW, so aku pun haaaa amik kau BOOMM!!! Tapi bila aku pecahkan biskut pastu campak kat kau, kau mengamuk mengelabah bagai nak rakk,” balasnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AbamYezza (@redza_farhan)


Zara yang kelihatan terkejut akibat terkena pecahan biskut tersebut kemudiannya bangun dan berlalu pergi dengan keadaan marah.

Meninjau ruangan komen, ramai peminat serta pengikut media sosial Zara turut merasakan perkara yang sama dan tidak berpuas hati kerana benda yang dibaling-baling itu adalah makanan dan rezeki daripada Allah S.W.T.

Namun ada juga yang beranggapan itu semua hanyalah sekadar lakonan semata-mata untuk tujuan promosi dan ‘marketing’ yang telah pun dirancang oleh Zara Zya.

“Zaman sekarang marketing merepek perlu ada untuk lariskan sesebuah produk walaupun hambar..” tulis seorang pengguna media sosial.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber:cari

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.