“Malam yang mengubah segalanya”Scha Alyahya Throwback Video Lara Alana Redha Kna Tinggal

Menjadi ibu bapa kepada lebih daripada seorang cahaya mata bukanlah satu perkara yang mudah, lebih-lebih lagi pada saat si kecil itu terpaksa ditinggalkan di rumah.

Pelakon Scha Alyahya yang baru sahaja menimang cahaya mata kedua pada 12 Februari lalu nampaknya semakin sering berkongsi update tentang Lyla Amina yang kini menjadi sahabat baik kepada cahaya matanya bersama dengan Awal Ashaari iaitu Lara Alana.

Scha telah memuat naik satu video pendek throwback yang menyaksikan Lara terpaksa ditinggalkan di rumah pada saat akhir sebelum beliau bersalin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Scha Alyahya™ (@schaalyahya)

KOMEN NETIZEN:

“Okay! With you, I’m crying but without you I’m super sad! I will miss you!”

Jelas menerusi video tersebut memperlihatkan Lara tidak sanggup untuk berpisah bersama dengan Awal dan Scha walaupun hanya dalam tempoh yang singkat.

Lara kelihatan menangis teresak-esak hingga tersedu namun masih mampu tersenyum sedikit ketika mereka sekeluarga bergambar bersama.

Tapi nampaknya sekarang Lara dah semakin gembira, tak ada menangis dah semenjak adiknya lahir!

Don’t worry Lara, walaupun sekarang dah ada adik tapi Lara tetap akan jadi anak kesayangan mummy and daddy!

Semoga Lara dan Lyla membesar menjadi anak yang solehah dan mendengar kata kedua ibu-bapanya!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber:Instagram Scha Alyahya

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.