Disngka Budak KeciI, Pengantin Perempuan Usia 27 Tahun Dipuji Comel Molek

Selain perbezaan usia dan jarak, j0doh juga tidak mengenal keadaan fizikal seseorang. Kalau dah cinta sepenuh hati, si dia pasti akan menerima seadanya dan tolak tepi soal paras rupa atau ketinggian pasangan.

Terbaru, tuIar beberapa keping gambar berbentuk video di aplikasi TikT0k memaparkan pengantin perempuan yang memiliki fizikal ‘kecil molek’ selamat bergelar isteri kepada lelaki pilihan hatinya.

Video tersebut dimuat naik oleh salah seorang kenalan terdekat pengantin yang dikenali sebagai @misspikah96 sehingga meraih ratusan ribu tontonan.

Selamat pengantin baru Yaya!

Walaupun tidak mencapai ketinggian suaminya, pengantin perempuan yang dipanggil Yaya itu tetap tersenyum manis meraikan hari bahagia dengan menjayakan ‘photosh0ot’ bersama suami tercinta.

Menerusi ruangan k0men, rata-rata warganet memuji kecomelan selain mempersoalkan umur wanita tersebut yang disngka masih kanak-kanak lagi.

Tidak berdiam diri, salah seorang keluarga pengantin lelaki tampil menjelaskan kepada semua bahawa pengantin perempuan berkenaan sudah berusia 27 tahun.

Siapa kita mahu menilai j0doh orang lain, asalkan sudah haIal dan menjalani kehidupan dengan bahagia. Selamat pengantin baru!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber:TikT0k @misspikah96, OMM

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.