“Bagus, Masih Hargai Abby..” Norman Hakim Dipuji Tak Lupa Nafkah Bek4s Isteri

Keakraban antara pelakon Norman Hakim, atau nama sebenarnya Mohamed Nurhakim Zaidon bersama bekas isterinya, Abby Abadi sering menjadi perhatian ramai di media sosial.

Namun, bukan Norman sahaja, Abby dan isteri Norman, Memey Suhaiza turut dikatakan seperti kembar kerana mereka sangat rapat bagai ‘isi dengan kuku’.

Semalam, Memey atau nama sebenarnya Suhaiza Suhaimi memuat naik sebuah video di laman sosial Instagram miliknya, mempamerkan suami sedang mengira duit bagi memberi nafkah bulanan untuk dirinya dan Abby.

Orang lelaki besar tanggungjawab

“Korang kembar tapi tak seiras kan, jadi kena adil saksama,” ujar Norman, sempat lagi berseloroh.

Wah, bagusnya Norman! Walaupun Abby merupakan bekas isterinya, namun aktor drama The Maid itu tetap tidak lupa untuk menunaikan amanahnya memandangkan tiga orang anak mereka tinggal bersama Abby.

“Tengok orang lelaki. Besar tanggungjawab. Bayangkan kalau ‘lagi ramai’. Lagi besar tanggungan. Jadi, pengajarannya hargailah seadanya.
“Semoga sentiasa dilimpahkan rezeki semua ketua keluarga, suami, bapa dalam usaha menjaga tanggungjawab dan amanahnya,” tulis Memey di ruangan kapsyen.

Dalam pada itu, Memey sempat menulis agar para lelaki memahami tanggungjawab besar yang dipikul mereka sebagai seorang ketua keluarga. Lagi ramai, lagi banyaklah tanggungannya.

Sementara itu, dia turut mendoakan semua kaum lelaki bergelar suami dan bapa diberikan rezeki yang cukup dalam usaha menjaga amanah dan tanggungjawab terhadap keluarga mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by wifeyNH (@memeysuhaiza)


Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet kagum dengan keperibadian Norman yang matang dan sangat bertanggungjawab.

Memang terbaiklah Papa Norman

Suka tengok keluarga ni

Semoga kedua keluarga bahagia hingga syurga

Selepas berpisah dengan Abby, Norman berkahwin Memey pada 2011 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Muhammad Darwisz, Muhammad Dikhriz dan Mikayla Delisha.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!@KLM

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Memey Suhaiza

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.