“Etika Kerjanya Tak Betul,” Terus Tanya Date Dan Tak Bincang, Que Haidar T0lak Tawaran ‘On The Spot’ Sebab…

Pelakon versatil, Que Haidar, meluahkan rasa kecewa terhadap sikap segelintir pihak produksi yang didakwa gemar melamar artis tanpa berbincangan mengenai naskah yang ingin dihasilkan terlebih dahulu.

Menurut Que, sesi perbincangan harus dibuat bagi mengenal pasti jalan cerita, pengarah, para pelakon dan pelbagai aspek lain lagi.


“Mungkin pelakon lain boleh tutup mata, tapi saya memang tidak gemar bila anda nak saya menyertai sesuatu project anda bertanya tentang date saya dahulu.

“Maaf sekali lagi. Saya rasa etika kerjanya tak betul. Anda sepatutnya bentangkan apa isi project tersebut, directornya, jalan ceritanya, wataknya, pemain-pemain yang lain, lokasinya dan lain-lain lagi.

“Biar pelakon itu sendiri bertanyakan date tersebut. Maaf sekali lagi saya terpaksa reject tawaran anda sebelum saya ambil tahu tentangnya,” tulisnya.

Kenyataan tersebut dikongsikan oleh pelakon drama, Pencipta Pegang Waktu itu menerusi akaun Instagram.

Tegas Que lagi, disebabkan oleh perkara sedemikan, dia terpaksa menolak tawaran tersebut meski belum mengetahui tentang peranannya di dalam projek berkenaan.

Melihat pula di ruangan komen, rata-rata peminat menasihati Que supaya mempertimbangkan semula keputusannya itu dan memberi peluang kepada pihak produksi tersebut memperbetulkan kesalahan mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Que Haidar

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.