“C0vid Ni Cuma Rebranding Fr0m Dem4m Biasa” Individu ‘Penuh Yakin’ C0vid-19 Ini Adalah ‘N0nsense’

Bukan hari ini, sejak semalam lagi Covid-19 menunjukkan peningkatan mendadak dan ia telah mencetuskan kebimbangan orang orang ramai. Apa yang lebih membimbangkan lagi, kebarangkalian PKP dijalankan semula amat tinggi.

Orang yang hilang kerja sampai sekarang masih mencari, bayangkan kalau PKP dijalankan semula.

Tapi ada seorang rakyat Malaysia ini dah mengeluarkan kenyataan penuh yakin menjelaskan bahawa Covid ini ‘nonsense’. Baca ni…

Covid ni cuma rebranding from demam biasa”

Katanya, kes kematian akibat Covid-19 ini adalah disebabkanorang-orang tua yang ada latar belakang penyakit kronik. Malah, dia juga jadikan contoh orangg ramai berkerumun di hadapan mahkamah saat kes Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebelum ini yang menunjukkan tiada kes.

Malah dengan penuh yakin dia samakan Covid-19 ini hanya demam biasa.

Sudah semestinya ramai netizen jadi marah dengan kenyataannya dan gesa agar individu ini melakukan kaji selidik. Tak cukup dengan itu, dia siap bagi teorinya sendiri lagi.

Bagi mereka, apa yang dikatakan oleh individu ini tidak melakukan kaji selidik tentang Covid-19. Malah ramai yang sangkal dengan teori yang diberikannya.

Sesedap je kata covid ni nonsense – Netizen

Kalau ada pengan sendiri, apa kata simpan sahaja untuk diri sendiri, usahlah menimbulkan lagi kekecohan di saat-saat getir ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: lobak merah

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.