“Kami Sampai Tak Tidur Semata-Mata Nak Tengok Usop,” Menjelang Final Big Stage, Ada Peminat Kec3wa Dengan Usop?

Penyanyi yang kini sedang bersaing menerusi program realiti Big Stage 2020 (BS2020), Usop berazam untuk memberikan persembahan terbaik pada malam kemuncak BS2020 yang akan berlangsung Ahad ini.

Jelasnya lagi, menang atau kalah bukanlah alasan.

“Kalah menang belakang cerita yang penting kita buat yang terbaik FINAL ni!! #sahabat #bigstage2020,” tulisnya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat memberikan kata penguat semangat buat pemilik nama lengkap Muhammad Saiful Naim Muhd. Noor ini.

 

View this post on Instagram

 

Kalah menang belakang cerita yang penting kita buat yang terbaik FINAL ni!! #sahabat #bigstage2020

A post shared by Usop 🌺 (@usopofficial) on

Bagaimanapun, ada juga yang turut memberikan reaksi terhadap mutu persembahannya menerusi program sama minggu.

Lalu, peminat mengharapkan penyanyi kelahiran Kulim, Kedah ini akan memberikan persembahan yang terbaik di pentas akhir BS2020 nanti.

“Usop buat lah elok2 . 2 minggu saya x tengok usop menyanyi sebab kecewa usop makin merundum sedih usop dah lah astro kenakan kami letak usop last2 punya persembahan .

“Kami sampai x tidoq semata2 nak tengok usop . Usop suara sedap . So all out lah . Enjoy je persembahan . xyah nak hati2 . Buat lah comeback sampai dapat markah 90 ke atas,” tulis netizen menerusi ruangan komen entri berkenaan.

Selain Usop, penyanyi Fadh Majid, Azzam Shah, Dinie Rashid dan Qody Ranny antara barisan peserta yang berjaya mara ke pentas akhir.

Pentas akhir Big Stage 2020 bakal diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) dan bersiaran langsung pada 4 Oktober depan, jam 9 malam di saluran Astro Ria serta Ria HD.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Usop

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.