“D0akan Isteri Saya…” Almy Nadia Masuk H0spital Lagi, Jalani Pembed4han Buang B4tu Kar4ng

Pelakon dan juga isteri kepada aktor, Datuk Fizz Fairuz iaitu Almy Nadi  sekali lagi dikejarkan ke hospital bagi menjalani satu pembedahan.

Menurut Fizz, isterinya yang berusia 34 tahun itu menahan sakit selama sebulan berikutan menderita masalah batu karang dalam hempedu selain perlu dibedah dengan segera.

Sebulan Almy sakit

Tambahnya lagi, di awal pemeriksaan doktor memberitahu bahawa isterinya mengalami gastrik, namun Almy masih mengadu sakit selepas mendapatkan rawatan.

“Sebenarnya Almy dah sakit sejak sebulan lalu. Sebelum ini dia dah buat segala pemeriksaan dan diberi ubat. Ketika itu nampak seperti sudah sembuh…”

“Setiap kali ke hospital doktor hanya ingatkan ia gastrik biasa tapi dari kesakitan yang ditangguh sehingga lemah saya jadi pelik…”

 

View this post on Instagram

 

Doa dr semua dipermudahkan segala urusan.. sakit tu penhampus segala dosa2 kecil.. papa tggu mama ok.. be strong sayang..

A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial) on

Tak boleh tangguh bedah lagi

Risau melihat keadaan itu, Fizz meminta isterinya menjalani pemeriksaan endoskopi sebelum disahkan oleh doktor yang menemui bendasing di dalam bahagian perut dan disaran untuk dibuang segera.

“Hinggalah doktor mengesahkan ia tidak boleh ditangguh lagi dan Almy perlu menjalani pembedahan untuk membuang batu karang tersebut pada tengah hari ini…”

 

View this post on Instagram

 

Airmata akan jatuh,klu kita hargai perjalanan hidup kita.. semoga allah permudahkan segala urusan arini.. mohon doa dr semua..

A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial) on

 

View this post on Instagram

 

Permudahkan segala urusan esok.. hope sgt2 doa dr anda semua amin.. @almynadiaofficial

A post shared by Dfizzfairuz 🇲🇾 (@fizzfairuzofficial) on


Fizz berharap orang ramai dapat menitipkan doa agar segala urusan pembedahan berjalan lancar dan Almy segera sembuh seperti biasa.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Fizz Fairuz & Gempak

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.