Izzue Islam Sayang Isteri Sampai Bila-Bila “Sebanyak Mana Kita G4gal, Dia Tetap Teguh Berdiri Di Belakang Kita

Penyanyi dan pelakon, Izzue Islam ada memberikan penghargaan terhadap isterinya, Awin Nurin yang sentiasa setia bersamanya sehingga ke hari ini.

Penyanyi kelahiran Kelantan ini memberitahu, isterinya merupakan tulang belakang untuknya berjaya dalam kerjaya seni.

Bagi Izzue, bukan satu perkara yang mudah untuk berjaya jika tiada sokongan dan semangat daripada seorang insan yang bergelar isteri.

“Hidup ni macam roda. Ada masa kita gagal dalam sesuatu hal. Gagal yang membuatkan kita rasa down. Takut untuk mula balik!

“Tapi, sebanyak mana sekalipun kita gagal, dia tetap teguh berdiri di belakang kita. Dia tak pernah putus asa! Malah dia yakin, setiap yang pahit pasti ada manisnya nanti.

“Siapa dia? Dia yang kita anggap lemah tapi sebenarnya dialah yang paling kuat. Yang akan bangunkan kita saat kita rebah.

“Yang akan celikkan kita saat kita leka. Yang tetap setia dengan kita walau satu dunia menghina. Dia adalah ISTERI @awinnurin (tag isteri korang),” tulisnya.

Sekadar informasi, Izzue mendirikan rumah tangga bersama isterinya, Awin Nurin pada 2 Jun 2013.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Izzue Islam

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.