“Nak Tunggu Masuk Kubvr Pun Aku Akan H4mun Kau!…” Azwan Ali Tak Akan Berhenti Menc4rut

Siapa tidak kenal dengan Azwan Ali, lebih dikenali sebagai Diva AA, antara selebriti Malaysia yang tidak pernah gentar dalam mengeluarkan kenyataan pedas.

Menerusi laporan mStar, Azwan Ali yang kini sudah menginjak usia 54 tahun berkata dia tetap akan bermulut lancang kepada sesiapa sahaja yang layak menerima makiannya.

Tetap nak mencarut

Azwan berkata, peningkatan usia tidak menjadi penghalang kepadanya untuk mengeluarkan kata-kata kesat, meskipun sedang menanti penghujung nyawa.

“Umur bukan penghalang, Diva mengeluarkan kata-kata bisa hanya untuk mereka yang selayaknya! Walaupun aku bertongkat nak tunggu masuk kubur pun… aku akan hamun kau!…”

Dalam perkembangan terbaru, Azwan telah mengeluarkan produk minyak angin Diva See My Level, yang kini sudah mula mendapat sambutan para pelanggan.

Tambahnya, minyak yang dikeluarkan adalah ditujukan khas untuk para haters, yang tidak pernah diam daripada asyik mengecam.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : mStar Online

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.