“Angah Sayang Mak, Jumpa Lagi 11 Jam,”Jalani Pembed4han Maj0r, Nadzmi Adhwa M0hon Peminat D0akan Ibu

Pelakon, Nadzmi Adhwa, menerusi sebuah posting di Instagram memberitahu, ibunya kini dimasukkan ke hospital bagi menjalani satu pembedahan awal pagi tadi.

Menurut Nadzmi, dia berharap agar pembedahan tersebut berjalan dengan lancar dan ibunya itu bebas daripada sebarang masalah.


“Salam semua. Minta jasa baik kalian doakan ibu saya akan masuk ke bilik pembedahan pada pagi ini untuk major operation.

“Semoga Allah berikan kekuatan, ketenangan dan kelapangan hatinya, hapuskan segala penyakitnya dan dipermudahkan segala urusannya.

“Angah sayang mak ! Jumpa lagi 11 jam ya Kami semua tunggu mak,” tulisnya.

Difahamkan prosedur pembedahan tersebut bakal berjalan selama 11 jam.

Menerusi ruangan IG story pula , suami kepada pelakon, Ardell Aryana itu turut dilihat berkongsi suasana di hospital sebelum ibunya dimasukkan ke dalam bilik pembedahan.

Melihat di ruangan komen, rata-rata peminat dah rakan artis mendoakan semoga segala urusan sewaktu pembedahan dipermudahkan.

Malah, mereka turut berharap agar ibu kepada Nadzmi itu lekas sembuh seperti sedia kala.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Instagram Nadzmi Adhwa

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.