“Manis Semuanya…” Vide0 Percutian Terakhir Empat Sahabat Undang Seb4k

Pemergian 3 sahabat disebabkan lemas akibat terhidu karbon monoksida didalam kereta semalam amat mengejutkan. Manakala seorang lagi sahabat mereka dilaporkan kritikal di hospital.

Menerusi laporan daripada akhbar dan juga media sosial, mangsa pertama ditemui sudah meninggal dunia adalah Sharifah Fariesha Syed Fathi, 21 sebelum diikuti Ayuni Shazwanie Shabri dan Nor Adilah yang meninggal dunia semasa menerima rawatan di hospital.

Kenangan percutian 4 sahabat

Namun, apa yang lebih menyedihkan apabila terdapat satu perkongsian video daripada wanita bernama Erina Shabin, memaparkan saat akhir arwah Ayuni Shazwanie Shabri, salah seorang mangsa ketika sedang bercuti di Pulau Jerejak, Pulau Pinang.

Di dalam video tersebut, kelihatan arwah termasuk tiga lagi sahabatnya meluangkan masa bersama bercuti di pulau tersebut. Kesemuanya sangat ceria dan gembira di dalam video tersebut.

Salam takziah

Di ruangan komen, rata-rata netizen menzahirkan ucapan takziah kepada keluarga kesemua mangsa.

Sumber : Erina Shabina Shabri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: mStar

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.