“Ujian Tanpa Didug4…”Selamat Jalani Pembed4han, Fedtri Yahya Sudah Stabil

Terdahulu, pengacara dan juga penulis lirik terkenal, Ahmad Fedtri Yahya dimaklumkan mengalami kemalangan basikal, ketika bertugas secara langsung di Malaysia Hari Ini (MHI) bersempena dengan Sambutan Hari Malaysia 2020.

Kemalangan itu dimaklumkan sendiri oleh isterinya menerusi media sosial Fedtri dengan memuat naik kondisi pengacara itu yang baru selesai menjalani pembedahan.

Dalam perkembangan terbaru, pengacara tersebut kelihatan sudah stabil selepas selesai menjalani pembedahan di bahagian wajahnya yang mengalami kecederaan teruk.

Di dalam entrinya, Fedtri menyifatkan segala musibah yang berlaku ke atasnya adalah satu ujian dan ada hikmah disebaliknya. Malah, dia juga mengucapkan syukur ditemukan dengan insan-insan yang prihatin terhadapnya.

“Betapa baiknya Allah dengan menghadirkan orang sekeliling yang cukup-cukup baik. Nikmat yang cukup besar…”

 

View this post on Instagram

 

Secara langsung Kayuhan Hari Malaysia MHI

A post shared by Ahmad Fedtri Yahya (@fedtriyahya) on


Rata-rata warganet mengakui terkejut dengan berita yang diterima. Mereka juga sempat mendoakan agar pengacara itu lekas sembuh dan diberi kesihatan yang baik dengan segera.

Ujian penghapus dosa

Semoga cepat sembuh

Ada hikmah disebalik dugaan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Fedtri Yahya

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.