Dug4an Buat Syukor Khamis Dan Keluarga, Lebih 25 Ek0r Kerbau Ditemui M4ti

Syukor Khamis atau pernah mendapat gelaran ‘Mowgli Malaysia’ sememangnya popular dalam kalangan kita kerana mampu ‘berinteraksi’ dengan haiwan ternakan keluarganya.

Terbaru, keluarga remaja berusia 15 tahun itu berhadapan dugaan besar apabila dipercayai lebih 25 ekor kerbau milik mereka telah mati secara mengejut.

Kejadian tersebut dikongsi seorang jurugambar, Dallah Deen Photography dengan memuat naik beberapa keping gambar di laman Facebook.

Khabar duka dari kandang

“Tiada bahasa dapat Syukor dan ayahnya Pak Khamis luahkan, cuma linangan air mata dan harapan doa dari orang ramai sahaja yg diharapkan.
“Selebihnya berserah kepada Allah SWT, semoga ada sinar baik untuk keluarga ini dalam menghadapi dugaan ini,” katanya.

Menerusi laman Instagram Syukor pula, dia dan keluarga mengharapkan doa orang ramai serta berkata kemungkinan kejadian berkenaan berpunca daripada musim wabak.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Dallah Deen Photography , Syukor Khamis

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.