“Air K0tor Tu” Pekerja K4up Air Hujan Untuk Kegunaan Restoran Buat Netizen Kemb4ng Tek4k

Lain pulak yang berlaku di sebuah restoran ni. Air hujan yang bertakung kat jalan dikaup ke dalam tong dan dibawa ke dalam kedai. Admin pun tak pasti untuk tujuan apa air tu dikaup, harap bukan untuk bagi customer minum lah ye. Korang tengok video kejadian tu yang dikongsi oleh @Duurianne di Twitter kat bawah ni.


Air kotor tu!

Rata-rata netizen kembang tekak tengok perbuatan pekerja restoran ini. Tapi ramai juga yang bersangka baik dan rasa air tu digunakan untuk cuci tandas. Eee kalau betul dia pakai untuk cuci gelas dan pinggan pun geli gak weh. Kotor tu!

Betul, memang tak boleh buat macam ni. Air yang bertakung kat jalan tu entah apa dah lalu situ, dia kaup masuk dalam tong. Kotor macam tu kena report dekat pihak berkuasa weh. Minta ditutupkan kedai tu.

Itu yang admin cakap tadi. Kalau nak basuh pinggan pakai air lopak yang bertakung tu.. eee geli weh. 

Hahaha kalau tikus lalu mandi-manda kat situ, orang yang pakai air tu pun habis terkena jadi tikus gak. 

Admin harap pihak berwajib dalam ambil tindakan sewajarnya dan siasat pekara ni. Isu kebersihan ni sangat berat, lagi-lagi melibatkan kedai makan yang orang selalu pergi kan?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: lobak merah

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.