Hantar Si Sulung Ke Kelas Mengaji, Pegawai APMM Dan Anak M4ut Keml4ngan

Pemergian Pegawai Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) dan anaknya yang m4ut dalam keml4ngan di simpang tiga Jalan Gong Badak, Kuala Nerus semalam mengundang rasa sayu orang ramai.

Menerusi laporan Harian Metro, Leftenan Maritim Md Firdaus Omar dan anak sulungnya Muhammad Lutfil Al-Hadi men1nggal dunia di tempat kejad1an ak1bat par4h pada anggota badan.

Kejad1an waktu maghrib itu berlaku ketika m4ngsa yang berusia 35 tahun menghantar anaknya ke kelas mengaji dari rumah mereka di Gong Badak dengan menunggang motosikal.

Difahamkan ketika keluar dari simpang, m4ngsa dan anaknya yang berusia lapan tahun itu dirempuh Proton Preve dipandu lelaki berusia 38 tahun.

Berdukacita atas pemergian pegawai yang sangat dedikasi

Jenazah anak beranak seolah2 berpelukan

Salam takziah buat isteri/ibu yang sedang hamil

Pelukan akhir si ayah, melindungi anaknya…

Pemandu proton Preve yang mengalami keceder4an ringan dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), manakala m4yat dua beranak dihantar ke Unit Forensik hospital sama.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Harian Metro (Zatul Iffah Zolkiply) , Facebook

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.