Akui Dah Kahw!n Dan Gun4 Isl4m Raih ‘Viewer’, Daud Kim Ins4f M0hon Maaf Di Youtube

Selepas did4kwa melakukan ser4ngan s3ksu4l terhadap seorang wanita baru-baru ini, YouTuber Muslim Korea Selatan, Daud Kim telah membuat satu lagi peng4kuan yang mengejutkan ramai pihak.

Tampil buat pengakuan maaf

Dalam video terbarunya, Daud Kim telah membuat pengakuan bahawa semua dakwaan tersebut adalah benar dan ia sama sekali tidak menafikannya lagi.

Akui ‘tunggang’ agama untuk keuntungan

Selain daripada itu, Daud turut membuat pengakuan berani dengan megatakan bahawa dia tidak mengamalkan ajaran Islam sebaiknya selepas bergelar Muslim kerana masih lagi meminum ar4k, berhibur di kel4b malam dan berfoya-foy4 dengan wanita.

Paling mengejutkan adalah dia mengakui bahawa menggunakan Islam untuk meraih keuntungan di saluran YouTubenya sedangkan dia tidak hidup seperti seorang Muslim.

Sudah berkahwin dan ada anak

Disamping itu, Daud Kim juga memberitahu sudah berkahwin 3 tahun lepas dan mempunyai seorang anak lelaki. Walau bagaimanapun, perkahwinan mereka tidak bahagia dan anaknya kini dijaga oleh wanita tersebut.

Bertaubat & akui kesilapan

Namun begitu, di akhir video yang dimuat naik YouTuber Korea Selatan itu, dia sedar segala kesilapannya dan sedang belajar untuk menjadi lebih baik.

Dengan wajah yang sugul, Daud Kim mengakui ins4f dan ingin bert4ubat di atas segala kesil4pan yang telah dilakukannya sejak bergelar mualaf.

Padam semua gambar

Melihat daripada Instagramnya pula, Daud Kim telah memadam semua gambarnya di media sosial tersebut dan hanya meninggalkan satu posting iaitu ketika bulan Ramadan tempoh hari.

Terdahulu, video Daud Kim did4kwa mel4kukan ser4ng s3ksu4l kepada seorang wanita telah tular di media sosial sehingga menjadi pedeb4tan warganet.

Youtuber itu telah membuat satu posting di YouTubenya dengan menerangkan kej4dian tersebut dan memaklumkan k3s itu terjadi ketika dia belum bergelar Muslim lagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Daud Kim

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.