Wafa ‘Mar4h’ N0mbor Pengurus Dikac4u Dis4ngka Dirinya, “Takkan Lah Sesuka…”

Pelakon kian mendapat perhatian umum, Wafariena Roslan atau lebih mesra dengan panggilan Wafa kini juga antara selebriti wanita yang disenangi ramai setelah muncul sebagai Nurul Ain menerusi drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua.

Malah bakatnya itu membuatkan nama Wafa semakin menjadi sebutan, dia kini juga sering menjadi tumpuan dilaman sosial Instagram peribadinya dimana ramai ternanti-nanti karya terbaru lakonannya selepas drama trending tersebut.

Meskipun begitu, Wafa yang turut aktif di Instagram dengan perkongsian mengenai kerjaya namun satu rakaman videonya ini membuatkan peminat turut bengang apabila pelakon berusia 25 tahun ini meluahkan tentang sesuatu.

Ia kerana, ujar Wafa bahawa nombor telefon milik pengurusnya menerima perkara selain daripada urusan kerja lalu membuatkan dia juga marah mengenai hal itu.

Wafa juga menerangkan bahawa itu bukan dirinya namun ia milik pengurus dan gara-gara hal itu membuatkan dia memuat naik video rakaman ini

 

View this post on Instagram

 

Bukan nk marah tapi tula 😂

A post shared by 𝙶𝚊𝚍𝚒𝚜 𝙱𝚎𝚛𝚍𝚊𝚐𝚞 𝙱𝚎𝚕𝚊𝚑 👩🏻‍🦰 (@wafarienaroslan) on


Melalui posting, Wafa juga memberitahu bukan kerana ingin marah namun dia juga tidak dapat berkata-kata kerana hal itu.

Walau bagaimanapun, luahan Wafa di Instagram tersebut membuatkan peminat juga bengang kerana sudah pasti pelakon itu tidak mendedahkan nombor telefon sesuka hati.

“Satu hal juga. Tak kanlah artis nak membabi buta letak number dorang kat bio…”

“Kesian manager Wafa…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: himpunan cerita lawak

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.