Tiada Beza Menteri Dan Rakyat, Ismail Sabri S0lat Jumaat Di Saf Belakang

Gara-gara sibuk menghadiri mesyuarat Kabinet dan program di Putrajaya, Menteri Kanan (Keselamatan) Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob lewat tiba di Masjid Khalid Al-Walid Mindef bagi menunaikan solat Jumaat.

Walau bagaimanapun, Naib Presiden UMNO itu bersyukur kerana masih terdapat beberapa ruang kosong di saf hampir paling belakang bagi mengerjakan kewajipan tersebut.

“Dalam masjid, depan atau belakang, luar atau dalam tak penting, yang penting masih boleh mengerjakan solat. Alhamdulillah syukur,” luahnya.

Perkara itu dikongsi di laman Facebook rasmi miliknya dengan memuat naik sekeping gambar beliau yang sedang duduk di atas sejadah.

Posting berkenaan meraih 32,000 tanda suka selain dipenuhi komen netizen yang memberikan pelbagai reaksi positif terhadap pemimpin yang mendapat gelaran ‘Pak Long’ itu.

Yang penting ibadah kita diterima Allah

Alhamdulillah! Contoh yang baik

Kita sama saja, tak kira pangkat

Terbaik! Sibuk macam mana pun, masih ada masa untuk solat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Ismail Sabri Yaakob

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.