42 Hari H!lang, Adik Akhlrnya Ditemui Tldak Berny@wa Pada 2 Ramadhan

Berita pemergian dan kehilangan ahli keluarga secara mengejut sudah semestinya tidak dapat dijangka. Lebih-lebih lagi, pada bulan yang mulia ini, ibu bapa menginginkan anak-anak ada disisi untuk berpuasa bersama bersama.

Semenjak semalam tular di Facebook, perkongsian salah seorang pengguna yang dikenali sebagai Ain Alaudin memuat naik mengenai kisah kehilangan adiknya yang akhirnya ditemui dalam keadaan yang sayu.

“Kali terakhir melihat kelibat pada 13 Mac 2020”

Adik lelaki bongsunya itu dikatakan kali terakhir dilihat pada tarik 13 Mac 2020 dan meminta izin pada ibu ayah untuk bekerja di Tangkak. Namun, keadaan mulai jadi resah apabila selepas dua hari arwah dikatakan tidak mengangkat panggilan daripada ibu mereka.

Tak jadi ke Tangkak, arwah ke Ampang sorang diri…

“Kemalangan tanpa indentiti tapi tetap tak jumpa”

Selepas 42 hari, 2 ramadhan akhirnya kehilangan terjawab

Mudah-mudahan syurga tempatnya

Al-fatihah, Ahmad Farid Ahmad Alaudin

“Kenderaan arwah sewaktu kemalangan…”

Diruangan komen, ramai yang mengucapkan takziah dan sedekahkan Al-fatihah kepada arwah. Diharapkan agar keluarga arwah dapat menerima ujian ini dengan penuh tabah.

Al-fatihah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.