“Besar Peng0rbanan Mereka” Vide0 Respek Grab Rider Sanggup Red@h ‘Banjlr’ Untuk Hantar Pesanan

Ada segelintir individu mungkin bertindak memarahi geng delivery sekiranya pesanan mereka lambat sampai. Namun, pernah tak kita fikir apa yang mereka terpaksa lalui sepanjang menghantar pesanan kita?

Viral baru-baru ini menerusi Twitter yang di kongsi Zaff Wong, seorang rider grab ‘meredah’ banjir untuk memastikan pesanan dapat dihantar tepat pada masanya.


Menerusi video tersebut, dapat dilihat brader tersebut bersungguh-sungguh meredah air yang semakin naik di tengah jalan raya.

Berkongsi kepada Lobak Merah, Zaff Wong berkata, ketika kejadian dia sedang menjalankan infaq. Jadi ketika dia berhenti di traffic light Seksyen 9, Shah Alam dia ternampak seorang grab rider ni bersungguh-sungguh menolak motornya,

Apa yang mengecewakannya, ketika itu Zaff Wong tidak mampu membuat apa-apa namun dia doa supaya rider grab itu selamat sampai ke destinasi.

Rata-rata netizen turut rasa simpati dengan rider grab ni, mereka turut aminkan doa yang di sampaikan padanya.

Semoga Allah permudahkan rezekinya

 

Always bagi rider 5 star

 

Dorang ni selayaknya mendapat anugerah tau.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : lobak merah

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.