“Bersabar Adikku, Ibls Memang Tak Suka Kerja Baik.” Pesan Sahabat Buat Ebit Lew

Sejak semalam, pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew telah teruk dikecam sesetengah pihak yang tidak senang dengan sumbangan dan bantuan yang diedarkan.

Perkara tersebut menjadi semakin besar apabil ada pihak yang secara berkias memerli usaha dakwah Ebit Lew yang sanggup bergerak ke sana-sini tanpa lelah menghulurkan bantuan.

Sunnah perjuangan memang begini

Namun begitu, seorang sahabat yang dikenali sebagai RajaShamri yang juga merupakan seorang yang aktif dalam dunia sukarelawan telah menitipkan pesan buat pendakwah muda itu.

Diawal penulisannya, dia menyatakan beberapa pengalaman yang terpaksa dihadapi demi tujuan berbakti kepada masyarakat.

Sesama orang agama pun ada yang bertelagah

Raja Shamri juga sempat menitipkan pesan kepada Ebit Lew agar teruslah melakukan perkara yang betul kerana memang lumrah ada yang tidak suka dengan apa yang dilakukan walaupun bertujuan baik.

Teruslah kuat & positif

Diakhir posting tersebut, dia mendoakan agar jalan dakwah ustaz Ebit Lew dipermudahkan dan kekal positif. Raja Shamrin turut menyatakan bahawa banyak perkara yang ingin mereka lakukan bersama belum tercapai.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Raja Shamri

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.