Menlnggal Dunla Dalam Tidur, Peminat Cilik Rizalman Ibrahim Sudah Tlada

Peminat cilik kepada pereka fesyen tersohor, Dato’ Rizalman Ibrahim iaitu Airen Nurain dilaporkan meninggal dunia pagi ini setelah menghidap penyakit buah pinggang kronik dan ketumbuhan dalam otak.

Menerusi laman Instagram, pereka berusia 48 tahun itu meluahkan rasa sedih selepas mendapat khabar duka tersebut melalui pesanan aplikasi WhatsApp yang diterima.

“Ain nak Dato’ wakilkan baca Yasin”

“Saya amat bersedih kerana saya tahu hari seperti ini akan tiba juga akhirnya. Semoga Allah menempatkan adik Airen di tingkatan termulia bersama ibubapa serta keluarganya. Saya amat terkesan,” tulisnya.

Posting berkenaan dihujani ucapan takziah dan mendoakan agar insan istemewa itu ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.

 

View this post on Instagram

 

. Haaa dengar tu uncle @rizalman71 kata apa.Jd org baik2 naaaa Allah sayang❤ #donetazkirah

A post shared by Airen Nurain (@airen_lerr) on

Salam takziah buat keluarga

Al-Fatihah untuk anak syurga

Terdahulu, Rizalman menunaikan hasrat arwah yang berusia 12 tahun itu untuk bertemu dengan beliau ketika pementasan ‘Kesuma Jiwa’ di Istana Budaya pada Februari lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Rizalman Ibrahim , Airen Nurain

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.