‘D0a Wira Negara’ Dendangan ‘Fr0ntliner’ Dan Adik2 Pusat Kuarantln Bikin Sayv

Para barisan hadapan negara kini antara insan-insan yang berjuang dalam situasi getir dan digeruni oleh seluruh penduduk dunia. Terpaksa berkorban masa dan nyawa, pengorbanan para frontliner ini sangat tidak terhitung nilainya.

Demi menghargai tugas para petugas kesihatan dan juga anggota beruniform, masyarakat Malaysia dilihat menghulurkan pelbagai jenis sumbangan kepada mereka sebagai sebuah penghargaan sehingga hari ini. Termasuklah, penyanyi Harry Khalifah yang mencipta sebuah lagu khas ‘Doa Wira Negara’ buat mengenang segala jasa para barisan hadapan negara.

Terharu dengan nyanyian frontliner…

Di Facebook Deafarra Farhana, telah berkongsikan sedikit video yang memperlihatkan para frontliner dan juga penduduk di salah satu pusat kuarantin di Kuala Lumpur mendendangkan lagu Doa Wira Negara.

Nyanyian bikin bulu roma meremang!

Ramai yang begitu tersentuh!

Sudah semestinya, video berkenaan memberikan satu perasaan yang sangat sayu kepada mereka yang menontonnya. Malah, orang ramai turut mengalirkan air mata mengenangkan beban tugas yang harus dipikul oleh para barisan hadapan negara saat ini.

Sedihnya dengar suara mereka…

“Allahu, mengalir air mata…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber: Facebook.

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.