“Hanya Letakkan Di Pintu, Ketuk Dan Pergi,” Catriona Ross

Pelakon Catriona Ross berkongsi peringatan buat dirinya dalam membuat amal kebajikan.

Menerusi foto yang dimuat naik, jelas dinyatakan tiada keperluan untuk mengambil foto bersama keluarga susah dan membuatkan mereka berasa malu.

Malah, diterangkan juga bahawa untuk membuat kebajikan, hanya tinggalkan sumbangan di depan pintu, ketuk sekadar makluman dan terus pergi.

“That’s how to give Charity. Just put it on the door, knock the door and leave. No need to take selfie with the poor family and make them feel embarrassed,” tulis bintang Cindai ini.

 

View this post on Instagram

 

Note to self

A post shared by Cat Ross (@catrionabrianross) on

Lalu, netizen turut bersetuju dengan padangan yang dikemukakan, namun ada yang berpendapatan, tidak menjadi kesalahan andai wakil yang memberi sumbangan mengambil gambar sekadar sebagai bukti penerimaan kepada penderma.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber :  Instagram Catriona Ross

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.