Lelaki Hldap Str0k Dakw@ Ditlnggal Isteri, Anak Lima 0rang Jadi ‘Ketua Keluarga’

Seorang pengguna Facebook, Yuniey Iluniey berkongsi beberapa posting mengenai sebuah keluarga dimana lelaki yang menghidap strok serta empat anaknya memerlukan sumbangan orang ramai.

Menerusi posting, dia mendakwa isteri lelaki itu keluar dari rumah meninggalkan keluarga walaupun mempunyai anak-anak berusia antara tiga hingga 15 tahun.

Menurut Yuniey, lelaki yang tinggal di Kampung Mak Lipah di Kelantan itu hidup dalam serba kekurangan selain dijaga serta diuruskan oleh anak-anaknya tanpa tanggungjawab si isteri.

Ibu sanggup tinggalkan anak2 kecil

Pada posting berbeza, Yuniey berkongsi maklumat lanjut yang diperlukan oleh keluarga tersebut sekiranya orang ramai ingin menghulurkan sumbangan.

Anak sulung umur 15 tahun cari rezeki di KL

Kadang2 berus tandas dijadikan mainan

Mohon ringankan sedikit beban

Mereka yang ingin membantu boleh menyalurkan sumbangan ke akaun Maybank di 553038596721 (Wan Raliza Iluniey) dengan menyertakan nota Bantuan Abeli.

Moga ada sinar buat mereka!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Yuniey Iluniey

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.