“Kalau Saya Ada Adik Dah Lama Kahwinkan Dengan Awak” Nora Danish D0akan Zizan Razak Jumpa J0doh Paling Sesuai

SEMPENA ulang tahun kelahiran Zizan Razak yang ke 36 tahun pada Rabu, pelakon Nora Danish memberi ucapan istimewa kepada pelawak itu yang sudah dianggap sebagai rakan baiknya.

Nora atau nama sebenarnya Nora Mohd Danish Hanif turut meluahkan rasa syukur mempunyai seorang sahabat yang sentiasa menceriakanya dan gembirakan orang lain.

 

View this post on Instagram

 

Ni la dia kawan saya yang selalu menceriakan hidup saya setiap kali dia buka mulut! 🤣😍 Banyak pahala dia ni sebab selalu happy kan org. InsyaAllah, Alhamdullilah ♥️ & today is ur BIRTHDAY pulak @zizanrazak869 , happy birthday my friend , semoga apa Yg dihajati tercapai tidak lama lagi, Semoga Allah murahkan lagi rezeki u , Berlipat ganda lagi , semoga di panjang kan umur , sihat sentiasa, dan paling penting buat masa sekarang ni, semoga jumpa jodoh Yg paling sesuai / serasi buat u. Dan biarlah ia kekal hingga Jannah. Haha siap dah wish awal2 🤣 , I Kalau ada adik dah lama kawin kan ngan u Zizan. U are a good person. Take care Zizan, stay safe , & happy tua day my fren, ♥️ya!

A post shared by Mrs Nedim (@noradanish) on


Nora beri ucapan istimewa sempena ulang tahun kelahiran Zizan.

“Inilah dia kawan saya yang selalu menceriakan hidup saya setiap kali dia buka mulut! Banyak pahala dia ini sebab selalu gembirakan orang.

“InsyaAllah, Alhamdulillah dan hari ini hari lahir awak pula Zizan Razak. Happy birthday my friend, semoga Allah murahkan lagi rezeki you berlipar ganda lagi.

“Semoga dipanjangkan umur, sihat sentiasa dan paling penting buat masa sekarang ini. Semoga jumpa jodoh yang paling sesuai dan serasi buat you.

“Biarlah ia kekal hingga jannah. Siap dah wish awal-awal. Kalau saya ada adik dah lama kahwinkan dengan awak Zizan. Awak seorang yang baik,” katanya.

Zizan dan Nora pernah bekerjasama menerusi filem Polis Evo 2.

Pelakon drama Bahagia Bukan Bidaan itu memuat naik status tersebut dengan bersertakan video Zizan di laman Instagram miliknya pada Rabu.

Ruang komen di perkongsian tersebut dipenuhi dengan ucapan selamat hari lahir dan terhibur dengan video pelawak terkenal itu.

Dalam pada itu, menerusi Instagram Zizan turut mendoakan dirinya menjadi insan yang lebih berjaya dan dipertemukan jodoh yang baik serta kekal hingga ke jannah.

Happy birthday Zizan Razak. Semoga menjadi insan yang lebih cemerlang dan berjaya. Semoga panjang umur dan murah rezeki.

“Yang paling penting dipercepatkan jodoh yang baik dan kekal hingga ke Jannah. Amin,” tulis Zizan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : mStar

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.