Tersentuh H@ti Apabila Hari Jadi Pes@kit Diraikan – Ramai Puji Petugas Walav Penat Lelah Menjaga

BANJAR – Seorang wanita menangls apabila disahkan n3gatif wabak kor0navlrus (C0vid-19) pada ulang tahun hari lahlr setelah berada selama 18 hari di h0spital daerah Kota Banjar.

Menerusi laporan Detik News, Cinta Aditia, 22, menyifatkan ujian neg4tif C0vid-19 adalah hadiah paling indah buat dirinya.

Lebih indah dan bahagia apabila menerima kejutan kek hari lahir dari petugas perubatan hospital tersebut.

Rakaman video menyambut ulang tahun hari lahirnya itu tular di laman sosial.

Rata-rata netizen teruja dan tersentuh hati apabila pesakit diraikan oleh petugas perubatan sedangkan mereka penat menjaga pesakit.

Video itu jelas menunjukkan Cinta menangis apabila diminta untuk meniup lilin pada kek yang dipegang oleh petugas perubatan yang memakai pakaian khas (PPE).

“Ya, semalam pada hari Ahad, sebelum saya menerima keputusan ujian swab dan akhirnya dibenarkan pulang, mereka sambut hari lahir saya,” kata Cinta kepada Detik News

Dia mengucapkan terima kasih kepada para petugas perubatan di atas layanan mesra mereka sepanjang dirinya berada di hospital tersebut.

SinarHarian/DetikNews

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  Kasi Viral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

 

SUMBER

Be the first to comment on "Tersentuh H@ti Apabila Hari Jadi Pes@kit Diraikan – Ramai Puji Petugas Walav Penat Lelah Menjaga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*