“Part Mana Ayat Kau Yang Kena Pvtar B3lit” N3tizen Tak Boleh Hadam Dengan Mesej Aleeya Cuba Sampaikan Pasal ‘D0wngrade’ B40

Berikutan dengan kecaman hebat yang diterima sejak hujung minggu lalu, Aleeya Zailan akhirnya tampil buka mulut berkenaan dengan kenyataannya sebelum ini.

Ia dikongsikan semula di Twitter, biarpun sudah membuat penjelasan, netizen anggap kenyataan itu masih kurang jelas.

Perkataan itu dah twisted” – Aleeya Zailan

Dalam video itu, katanya ayat dia itu telah diputar belitkan oleh golongan netizen, dia menjelaskan yang dia tak cemburu dengan golongan yang menerima bantuan daripada kerajaan itu.

Katanya kenyataan itu dibuat sebagai wakil bagi mereka yang menjalani perusahaan sendiri. Baginya bukan semua perniagaan berjaya, ada yang tak menjadi dan tak laku, jadi mesej yang dia cuba sampaikan itu adalah Aleeya begitu ambil berat terhadap nasib-nasib peniaga ini.

Tapi berkenaan kenyataan poor become richer yang dikatakan kena twisted itu masih tak jelas lagi.

Dirinya menjadi kecaman berikutan dengan kenyataan itu, tapi lain yang dijelaskannya. Disebabkan itu kecaman netizen jadi makin hebat dan ramai yang mendedahkan perkongsian lamanya berkenaan dengan isu kesan PKP dan Covid-19 ini.

Tiba-tiba cakap ‘aku cakap ni bukan untuk aku’ – Netizen

Bagi mereka Aleeya yang cuba putar belit ayatnya semula. Perkongsian itu telah meraih sebanyak lebih 3,600 jumlah perkongsian yang mana rata-rata netizen kurang senang dengannya.

Sebelum ini Vivy Yusof yang menyokong kenyataannya telah memohon maaf dan menjelaskan perkara sebenar. Kecaman itu terjadi berikutan dengan ayat poor become richer, dan menjelaskan nasib-nasib peniaga di luar sana.

Kecaman terjadi apabila Vivy komen dan bersetuju dengan pendapat Aleeya ini, namun begitu Vivy nyatakan dia bukanlah menyokong ayat poor become richer tetapi nasib peniaga. Korang boleh baca kat bawah ni.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber :lobak merah

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Part Mana Ayat Kau Yang Kena Pvtar B3lit” N3tizen Tak Boleh Hadam Dengan Mesej Aleeya Cuba Sampaikan Pasal ‘D0wngrade’ B40"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*