“Tak Dapat Pel0k Mama Lagi,” Tangisan Fr0ntliner Berpisah Dengan Ibu Bapa Buat Netizen Seb4k, Sentuh Hati

Seorang petugas frontliner tidak dapat menahan sebak dan menangis saat mengucapkan perpisahan sementara dengan keluarga sebelum keluar bertugas.

Luahnya dia tidak dapat berjumpa lagi ibu dan bapa sehingga wabak ini selesai dan cukup menyedihkan apabila tidak dapat memeluk ibu sebelum berjihad menentang wabak yang menular.

Perkongsian ini dimuat naik di lnstagram pelawak penyampai radio, Jep Sepahtu.

“Ya Allah… Kau lindung dan peliharalah petugas-petugas dibarisan hadapan serta keluarga mereka dari segala bahaya. Tiada daya upaya bagi kami melainkan dengan pertolongan Mu,” kongsinya.

 

View this post on Instagram

 

Frontliners ❤️🤗. Moga sentiasa berada dalam perlindungan Allah 🤲🏻

A post shared by Jepsepahtu (@jepsepahtu) on

Setakat ini, terdapat 150 kes baharu menjadikan jumlah kumulatif sebanyak 2470 kes dengan jumlah kematian mencecah 27 orang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber : Instagram Jep Sepahtu

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Tak Dapat Pel0k Mama Lagi,” Tangisan Fr0ntliner Berpisah Dengan Ibu Bapa Buat Netizen Seb4k, Sentuh Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*