Ditvduh Hlna Petugas H0spital, Azwan Ali Berdepan Hvkuman Penjara, Denda RM17,000

Bekas pengacara, Azwan Ali dijatuhi hukuman denda RM17,000 oleh Mahkamah Sesyen di ibu kota selepas mengaku bersalah membuat penghantaran yang menyakitkan hati orang lain berhubung COVID-19.

Selebriti berusia 54 tahun itu dituduh memuat naik video menghina petugas Hospital Putrajaya dalam mengendalikan wabak Covid-19.

Hakim Azura Alwi memerintahkan Azwan atau nama penuhnya Mohamed Azwan Ali menjalani hukuman penjara tambahan enam bulan sekiranya gagal membayar denda tersebut.

Terdahulu, beliau didakwa membuat penghantaran dengan niat menyakitkan hati orang lain di Pejabat Timbalan Pengarah Hospital Putrajaya, pada 24 Mac lalu melalui aman Youtube “DIVAAATERSOHOR”.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : BH Online

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Ditvduh Hlna Petugas H0spital, Azwan Ali Berdepan Hvkuman Penjara, Denda RM17,000"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*