Seiring Para Barisan Hadapan, Petugas Media Cekal Jalankan Tanggvngj@wab Demi Rakyat

Selain daripada petugas kesihatan dan anggota keselamatan negara, antara baris hadapan yang juga bertungkus-lumus bekerja adalah para petugas media dan wartawan.

Dikala saat genting ini, para petugas media dan wartawan tidak kira masa bekerja demi untuk mendapatkan berita dan maklumat untuk disampaikan kepada masyarakat.

Berkorban demi jalankan tanggungjawab

Seiring dengan para barisan hadapan yang lain, tugas mereka juga cukup mencabar dan setiap tugasan yang melibatkan kes Covid-19 sebenarnya sangat berisiko untuk mereka.

Namun, atas tanggungjawab dan tugas yang telah diberikan, mereka ini dengan berani meneruskan juga tugas agar seluruh rakyat Malaysia mendapat maklumat yang sepatutnya.

Terima kasih semua wartawan

Melihat pengorbanan mereka, rata-rata netizen tidak putus-putus mengucapkan ribuan terima kasih dan berdoa agar kesemua petugas yang terlibat dipelihara daripada wabak Covid-19

Jaga diri masing2

Terbaik pengorbanan untuk rakyat

Selamat menjalankan tugas, semoga kalian semua dilindungi…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : Penang Kini

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Seiring Para Barisan Hadapan, Petugas Media Cekal Jalankan Tanggvngj@wab Demi Rakyat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*