Ulang Tahun Pertama Tanpa Suami, F0to BCL Dan Noah Seakan Pelvk Asyraf Di Pusara Cetvs Hiba

Baru-baru ini, penyanyi Indonesia Bunga Citra Lestari telah menyambut ulang tahunnya yang ke 37 tahun. Bagaimana pun, sambutan kali ini agak berbeza kerana dirai tanpa kehadiran suami tercinta, Asyraf Sinclair

Menerusi foto yang dimuat naik di IG ibu BCL, mereka sekeluarga tetap juga menyambut ulang tahunnya secara kecil-kecilan dan sederhana dengan hanya dihadiri keluarga terdekat.

Sambut ulang tahun tanpa Asyraf

Hampir sebula lebih pemergian Asyraf, dilihat BCL dan anak lelakinya Noah kelihatan tabah dan kuat, mereka berdua sudah mampu untuk kelihatan ceria di samping keluarga.

Peluk dari jauh pelepas rindu

Malah terdapat juga beberapa foto menyentuh hati yang dikongsikan media Indonesia, memaparkan BCL bersama Noah seakan memeluk Asyraf, sesama mereka menziarahi pusara arwah.

 

View this post on Instagram

 

#doa utk Dady#kemakam with nena#

A post shared by emmymuchlis (@emmymuchlis) on

“Aku akan berusaha bangkit semula…” – BCL

Terharu dengan kasih sayang dan prihatin peminat buat dirinya, BCL yang telah sekian lama tidak aktif di media sosial sejak pemergian Asyraf, telah memua naik story di IG mengucapkan terima kasih di atas sokongan buat dia dan Noah selama ini.

Semoga Bunga dan Noah terus tabah dan kuat untuk meneruskan kehidupan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KLM

Sumber : emmymuchlis

PERHATIAN: Pihak KLM tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KLM juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Ulang Tahun Pertama Tanpa Suami, F0to BCL Dan Noah Seakan Pelvk Asyraf Di Pusara Cetvs Hiba"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*