Tugas Terakhir Untuk Negara, Anggota 0perasi Op COVID-19 Menlnggal Dvnia

Sejak penularan wabak Covid-19 semakin meningkat, kesemua anggota keselamatan iaitu pihak polis dan Angkatan Tentera Malaysia telah dikerah untuk terlibat dalam operasi Op COVID-19.

Tidak dapat dinafikan, memantau pergerakan rakyat seharian berada di luar bukanlah satu tugas yang mudah dan ianya amat memenatkan.

Tugas terakhir utk negara

Terbaru, berita dukacita diterima apabila seorang anggota polis dari Kepala Batas, yang sedang menjalakan operasi Op COVID-19, tiba-tiba rebah ketika bertugas.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin, berkata, anggota tersebut dikenali sebagai Koperal Mohd Masri Maguni, 58, yang bertugas di Balai Polis Kepala Batas meninggal dunia pada jam 5.20 pagi tadi, selepas tiga hari menerima rawatan.

Sabtu lalu, arwah didapati tidak sedarkan diri sebelum mengadu mengalami kebas kaki, tangan dan pening kepala dan segera dikejarkan ke Hospital Sultanah Bahiyah.

Difahamkan, arwah meninggal disebabkan tekanan darah tinggi dan bukanlah akibat daripada jangkitan virus Covid-19.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber :Berita Harian

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "Tugas Terakhir Untuk Negara, Anggota 0perasi Op COVID-19 Menlnggal Dvnia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*