“Saintis German America Pec@h Kep@la Fikir Ubat Apa”Pvak-Pvak Produk Timbang Kilo CLAIM Produk Mereka Penawar Covid-19

Sekarang ni saintis masih lagi bertungkus lumus mencari vaksin kepada wabak coronavirus atau Covid-19.

Meskipun ada yang mengatakan mereka berjaya menghasilkan vaksin tersebut, namun hasilnya belum muktamad selagi ia tidak terbukti melawan virus tersebut.

Namun baru-baru ini di media sosial, ada netizen berkongsi posting di facebook mengenai golongan ‘produk timbang kilo’ (katanya) yang dakwa produk mereka boleh menyembuhkan Covid-19.

Ini betul-betul wow guys!

 

“Buleh2 kat puak2 produk timbang kilo produk sampah juga jadi penawar…”

Yang mengejutkan dalam posting tersebut, ‘mereka’ mendakwa produk tersebut boleh menyembuhkan Covid-19 dalam masa 8 hari sahaja.

Bagaimana? Hanya dengan mengamalkan minum produk tersebut sahaja.

Rata-rata netizen kecewa dengan golongan ini yang mengambil kesempatan diatas kegusaran orang ramai berhubung wabak Covid-19.

Ini antara komen-komen netizen.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber :Lobak Merah

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Saintis German America Pec@h Kep@la Fikir Ubat Apa”Pvak-Pvak Produk Timbang Kilo CLAIM Produk Mereka Penawar Covid-19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*