“Jangan Jadi Bd0h” Ada Pr0duksi Masih ‘Sho0ting’, Michael Ang ‘Naik Hantu’

Michael Ang marah bila ada lagi produksi yang masih menjalani penggambaran walaupun arahan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) telah dikeluarkan oleh kerajaan.

Luahannya menerusi sebuah video di Instagram baru-baru ini mendapat sokongan ramai termasuk rakan artis seperti Fazura, Neelofa, Dira Abu Zahar, Elvina Mohamad dan Vicha.

“Production yang masih shooting stop aje la. Dah la sekali shoot ada 30 lebih orang akan berada kat satu tempat. Satu aje kena…habis.

“Sendiri buat la kira-kira ya! Jangan sebab kerugian wang ringgit bertukar ke kerugian nyawa! Don???t be stupid n selfish! Luv u all and stay safe,” tulisnya pada ruangan kapsyen.

Fazura dalam komennya menyokong apa yang diperkatakan Michael dan sampai sekarang bingung dengan sesetengah produksi yang masih berdegil.

Sebelum ini pun Amy Search dah mengamuk bila anaknya Nabila masih menjalani penggambaran.

Syarikat produksi takut menangggung kerugian. Berbaloikah gadaikan nyawa sendiri dan orang lain? Jangan menyesal di kemudian hari sudahlah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber : cari

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Jangan Jadi Bd0h” Ada Pr0duksi Masih ‘Sho0ting’, Michael Ang ‘Naik Hantu’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*