“Demi Keselamatan,” Jururawat Hanya Mampu Tatap Anak Dari Jauh Lepas 5 Hari Tak Jumpa

Bukan satu tugas mudah, para barisan hadapan khususnya terdiri daripada petugas kesihatan setiap hari perlu mengerah tenaga untuk berperang dengan virus pembunuh Covid-19.

Demi tugas terhadap negara dan masyarakat, mereka terpaksa berkorban dengan meninggalkan dan berjauhan dengan keluarga masing-masing demi memastikan keselamatan mereka terjamin.

Begitulah juga dengan seorang jururawat wanita yang bertugas di Hospital Sungai Buloh, apabila terpaksa melihat anaknya yang masih lagi daripada jauh sebagai pengubat rindu.

Jadi la dapat lepas rindu dekat anak

Menerusi muat naik di Facebook suami jururawat tersebut dengan nama akaun, Mohamad Azwan, jika sebelum ini hanyalah melihat pengalaman orang lain, namun kali ini situasi tersebut berlaku dalam keluarganya sendiri.

Hati ibu mana yang tidak meruntun, apabila anak yang ketika itu masih memerlukan perhatian dan belaian ini kini hanya mampu ditatap dari jauh sahaja.

Marilah kita semua berdoa agar segera reda virus ini, dapatlah para kakitangan bertemu dengan keluarga masing-masing semula.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @KL MEDIA

Sumber : Mohamad Azwan

PERHATIAN: Pihak @KL MEDIA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak @KL MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Demi Keselamatan,” Jururawat Hanya Mampu Tatap Anak Dari Jauh Lepas 5 Hari Tak Jumpa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*